نوشته شده توسط : ارتباط رسا

بیسیم دستی PD785 UL913

بیسیم دستی PD785 UL913 دارای صفحه نمایش 1.8 اینچ با وضوح بالا می باشد. این مدل بیسیم مطابق با IP67 و دارای کیفیت صوتی عالی و بسیار قابل اطمینان می باشد.

بیسیم دستی PD785 UL913 قابلیت رمز گذاری و موقعیت یابی GPS دارد.

بیسیم دستی PD785 UL913


:: برچسب‌ها: بیسیم , بیسیم هایترا , بیسیم دستی هایترا , بیسیم دیجیتال هایترا , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , خرید بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

هندزفری بیسیم موتورولا مدل RLN4941

هندزفری بیسیم موتورولا مدل RLN4941 برای بیسیم های مدل DP1400 و CP040 مناسب می باشد. این مدل جایگزینی برای هندزفری مدل PMLN7560AA است.

هندزفری بیسیم موتورولا مدل RLN4941 با یک پین اتصال برای میکرفون بلندگوی موتورولا استفاده می شود. این مدل هندزفری دارای گوشی مخفی نیز می باشد.

هندزفری بیسیم موتورولا مدل RLN4941


:: برچسب‌ها: لوازم جانبی موتورولا , بیسیم , بیسیم موتورولا , لوازم جانبی بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , خرید بیسیم , بیسیم دستی موتورولا , بیسیم دیجیتال موتورولا , تعمیرات بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل HAD9743A

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل HAD9743A برای محدوده فرکانس VHF 162-174MHz طراحی شده است. این آنتن 9cm با بیسیم های موتورولا CP040, DP1400, GP3400 سازگار می باشد.

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل HAD9743A بسیار محکم و قابل اطمینان می باشد.

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل HAD9743A


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , لوازم جانبی بیسیم , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , بیسیم دستی , بیسیم موتورولا , نمایندگی فروش بیسیم , تعمیرات بیسیم , آنتن بیسیم , بیسیم دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

کیف چرمی موتورولا مدل RLN5384B

کیف چرمی موتورولا مدل RLN5384B دارای کیفیت عالی و مناسب می باشد. این مدل کیف چرمی در اصل برای بیسیم های موتورولا مدل CP040 و GP3400 مناسب است اما برای بسیاری از بیسیم های مشابه  موتورولا کاربرد دارد.

کیف چرمی موتورولا مدل RLN5384B دارای وزن 50g و برای بیسیم های موتورولا CP040, GP320, GP330, GP340, GP360, GP380, GP640, GP680, DP1400 مناسب می باشد.

کیف چرمی موتورولا مدل RLN5384B


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , لوازم جانبی بیسیم , بیسیم موتورولا , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم دستی , فروش بیسیم موتورولا , تعمیرات بیسیم , بیسیم دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

هندزفری بیسیم موتورولا مدل MDPMLN4445A

هندزفری بیسیم موتورولا مدل MDPMLN4445A دارای دکمه PTT و VOX مناسب بیسیم موتورولا مدل DP1400 و DP0400 می باشد. این مدل فقط با رادیو اتصال کننده موتورولا سازگار است.

هندزفری بیسیم موتورولا مدل MDPMLN4445A با 2pin اتصال کننده جانبی موتورولا می باشد.

هندزفری بیسیم موتورولا مدل MDPMLN4445A


:: برچسب‌ها: لوازم جانبی موتورولا , بیسیم , لوازم جانبی بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , خرید بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , تعمیرات بیسیم , بیسیم موتورولا , فروش بیسیم موتورولا , بیسیم دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

گوشی های هوشمند و تأثیر آن بر کاهش بازدهی مغز

گوشی های هوشمند

گوشی‌های هوشمند مزایای فراوانی دارند اما حضور دائمی آنها می‌تواند هزینه‌های مهمی داشته باشد. مثلا تعامل با تلفن حین رانندگی زمان واکنش را به تاخیر می‌اندازد. استفاده از آنها در اواخر شب می‌تواند کیفیت خواب را کاهش دهد. در دورهمی‌ها باعث جدا افتادن فرد از جمع می‌شود. در تمام این موارد، استفاده از گوشی‌ برای انجام موفقیت آمیز کار دیگری مضر است. با این‌حال، اغلب اوقات تلفن‌ها نزدیک ما هستند اما استفاده نمی‌شوند. مثلا هنگام صرف غذا با دوستان یا هنگام نشستن در کلاس درس، افراد می‌توانند گوشی‌‌ها را روی میز بگذارند. تحقیقات جدید نشان داده‌است زمانی که گوشی هوشمند شما در دسترس است -حتی اگرخاموش باشد- توانایی مغز شما در نگهداری و پردازش داده‌ها کاهش پیدا می‌کند اما چرا و چطور؟

پروفسور آدریان ورد از دانشگاه تگزاس درآستین به همراه محققانی از دانشگاه کالیفرنیا درسن‌دیگو آزمایش‌هایی روی ۸۰۰ کاربر گوشی هوشمند انجام دادند. قبل از شروع آزمایش، تمام شرکت کنندگان تلفن‌های خود را در حالت “هواپیما” قرار دادند (قطع امکان دریافت یا ارسال پیام). در حین آزمایش آنها گوشی‌ها را در یکی از این سه مکان قرار دادند: روی میز کنارشان (صفحه رو به پایین)، در جیب یا کیف و یا در یک اتاق دیگر. نتایج تعجب‌آور بود: عملکرد شرکت‌کنندگان در آزمون‌هایی که توانایی نگهداری (حفظ اطلاعات) و پردازش داده‌ها (انجام محاسبه و استدلال) را اندازه می‌گرفت رابطه‌ مستقیم با میزان دسترسی آنها به گوشی‌ها داشت. کسانی که گوشی‌های خود را دراتاقی دیگر گذاشتند بهترین عملکرد و کسانی که گوشی جلویشان بود بدترین عملکرد را داشتند. وجود گوشی هوشمند شما در اطرافتان بخشی از ظرفیت فکری و توجه ناخودآگاه شما را به خود جلب می‌کند و توانایی شما برای تمرکز و انجام کار کاهش می‌یابد زیرا بخشی از ظرفیت فکر به طور فعال صرف برنداشتن و استفاده نکردن از تلفن می‌شود. تکرار آزمایش با گوشی‌های کاملا خاموش نتایج مشابهی داشت. علاوه براین، کسانی که وابستگی بیشتری به گوشی‌های هوشمند داشتند عملکرد ضعیف‌تری نشان‌دادند. اینها افرادی بودند که می‌گفتند «من بدون تلفن همراه نمی‌توانم یک روزعادی داشته باشم» ویا «برای من روز بدون تلفن همراه دردناک و سخت است».

این تحقیق نشان می‌دهد تنها حضور گوشی هوشمند بخشی از منابع گرانبهای فکری شما را اشغال می‌کند. منابعی که برای یادگیری، استدلال، حل مساله و ارائه ایده‌های خلاقانه به آنها نیاز دارید. به پشت قراردادن و یا حتی خاموش کردن گوشی، شما را از اثرات مضر آن‌ محافظت نمی‌کند. اگر سعی دارید مطلبی یاد بگیرید، استدلال کنید و یا مساله مشکلی را حل کنید با دور کردن تلفن‌ هوشمند از محیط اطراف به نتایج بهتری می‌رسید.



:: برچسب‌ها: بیسیم , گوشی هوشمند , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم دیجیتال , تعمیرات بیسیم , بیسیم واکی تاکی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

دهنی مشتی موتورولا مدل PMMN4094A

دهنی مشتی موتورولا مدل PMMN4094A برای بیسیم های Atex موتورولا کاربرد دارد. این مدل دهنی مشتی مطابق با IP67 می باشد. دهنی مشتی موتورولا PMMN4094A با هندزفری مدل  PMLN7188 سازگار می باشد.

دهنی مشتی موتورولا مدل PMMN4094A برای بیسیم های موتورولا مدل DP4401-Ex و DP4801-Ex مناسب می باشد.

دهنی مشتی موتورولا مدل PMMN4094A


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , لوازم جانبی بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , خرید بیسیم , بیسیم موتورولا , فروش بیسیم موتورولا , بیسیم موتورولا دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

پدیده شبکه سیال

پروفسور کوین دانبار تحقیقی فوق العاده انجام داد با این هدف که ایده های خوب از کجا می آیند؟ نتایج جالب بود. او به تعدادی از آزمایشگاههای علمی دور دنیا سری زد و از تمام افراد در حالیکه مشغول انجام جزیی ترین امورشان بودند، فیلم برداری کرد. در حالیکه آنها جلوی میکروسکوپ نشسته بودند، وقتی که با همکارانشان کنار آب سردکن مشغول گفتگو بودند و امثال این ها. او تمام این مکالمات را ضبط کرد و سعی کرد از منشاء ایجاد بهترین ایده ها سر در بیاورد. وقتی به یک دانشمند در آزمایشگاه فکر می کنیم، این تصویر را داریم همه دور یک میکروسکوپ جمع شده، و مشغول دیدن چیزی با دقت هستند و سپس آن لحظه شگفت انگیز جرقه زدن ایده رخ می دهد و می گوید اوه، یافتم! اما نتایج چیز دیگری بود.

نتایج تحقیق نشان داد بیشتر ایده های مهم و موفق پشت میکروسکوپ یا کامپیوتر یا میز کار پیدا نشدند! بلکه زمانی جرقه زدند که آدم ها دورمیز جلسات هفتگی با هم گفتگو می کردند. یعنی زمانیکه همه دور هم جمع شده و آخرین اطلاعات، خطاها، اشتباه ها، تجارب و یافته های خود را بازگو می کردند.

ما به اشتباه دوست داریم داستان دستیابی به ایده های نو و خلاقانه را خلاصه کنیم و در قالب زمانی کوتاه تری بیان کنیم و بیشتر بر لحظات شگفت انگیز جرقه زدن یک ایده متمرکز شویم. اما در واقع، اگر دقیق تر نگاهی به گذشته بیاندازیم، معلوم می شود که زمان زیادی طول کشیده است تا بسیاری از ایده های مهم شکل بگیرند.

وقتی یک ایده در ذهن ما شکل می گیرد، شبکۀ جدیدی از نرون‌ها (تعدادی از 100 میلیارد سلول بافت عصبی داخل مغز ما) بودجود می آید. شبکه ای با شکل جدید که تا به حال وجود نداشته است. هر چیزی که می آموزیم یا خلق می کنیم منجر به ایجاد یک شبکه جدید می شود و سوال اینجاست: چگونه می‌توان مغز را در محیط‌هایی قرار داد که در آن احتمال بیشتری برای شکل گیری این شبکه‌های جدید وجود دارد؟ در واقع شبکه ای در دنیای بیرون مغز وجود دارد که شباهت زیادی با شبکه‌ دنیای درون مغز انسان دارد که می توان آن را شبکۀ سیال «liquid network» نامید. یعنی جایی که شما، آدم ها و ایده های متفاوت بسیاری را در کنار هم دارید، پیشینه های مختلف، علایق گوناگون در جوش و خروش هستند و با یکدیگر در رقابتند، آن فضا در حقیقت، فضایی است که به نوآوری ختم می شود. به عبارت دیگر همانگونه که وجود سلول های عصبی در درون مغز و ایجاد یک شبکه جدید منجر به یادگیری می شود. با هم بودن انسان ها نیز منجر به یادگیری، خلاقیت و دستیابی به ایده های نو می شود. و نکته همین جاست که ما بخشی از ایده های مان را از دیگران می گیریم. از کسانی که در رستوران یا چای خوری با آن ها برخورد می کنیم و با آن ها گفتگو می کنیم. آن ایده ها را به شکل های تازه ای به هم وصل می کنیم و چیزی نو خلق می کنیم حتی بدون آن که خود بدانیم یا بفهمیم.

توصیه ها:

در گذشته قهوه خانه ها و اکنون کافی شاپ ها محل حضور نویسندگان، شاعران، متفکران و مصلحان اجتماعی بوده است. چرا؟ چون این مکان، مکان بسیار خوبی است تا ما در شبکه سیال بیرونی قرار بگیریم تا کمک کنیم شبکه ای جدید در مغز ما شکل بگیرد. 
به صورت تاریخی کافه‌نشینی یک فرهنگ شرقی بوده است که توسط جهانگردان غربی به تعجب در سفرنامه‌ها یاد شده است. اما بعدها کافه‌ها اصلی‌ترین نهاد به‌اشتراک‌گذاری ایده‌ها با دیگران شد. 
به همین دلیل است که شوارتز آینده پژوه معروف در کتاب «شگفتی‌های اجتناب‌ناپذیر»‌اش در خصوص توسعه‌ چین یک پیشنهاد عجیب و غریب می دهد: توسعه کافه‌ها! او به درستی تشخیص می‌دهد که چینی‌ها (و بهتر است بگوییم اغلب کشورهای در حال‌توسعه) دانشگاه‌های بزرگی مانند هاروارد و استانفورد را به عنوان موتورهاي رشد آمریکا می‌بینند و سعي در کپی‌برداری از آن‌ها دارند. آن‌ها با هزينه‌ فوق العاده بالایی به خلق پارک‌های فناوری و مراكز دانشگاهي روی می‌آورند؛ اما نمی‌دانند که اين نهادها كافي نيست. شوارتز تاکید می‌کند که شما نياز به تشكيل فضاي فكري دارید، شما نمی‌توانید كتاب‌خانه ها، كافه‌ها و خطوط دوچرخه‌سواری را نادیده بگیرید. در نهایت چه کنیم؟

1- فراموش نکنیم که یادگیری و خلاقیت امری فردی نیست. خلاقیت و یادگیری در تعامل جمعی رخ می دهد. شبکه نورون ها (مغز) خود را در شبکه سیال قرار دهیم. تنهایی و تمرکز مهم است اما گفتگو و تعامل آن را کامل می کند.

2- خود را در فضاهایی قرار دهیم که آدم های متفاوت، ایده های متنوع و دیدگاه های متضاد را تجربه کنیم.

3- گفتگو کنیم آن هم غیر رسمی، همیشگی و افقی (اینکه کسی بالاتر از بقیه نباشد و همه هم سطح باشند) آنگاه لحظه های شگفت انگیز بیشتری را تجربه خواهیم کرد.



:: برچسب‌ها: بیسیم , شبکه سیال , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , خرید بیسیم , بیسیم دیجیتال , تعمیرات بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

گیره بیسیم موتورولا مدل HLN8255

گیره بیسیم موتورولا مدل HLN8255 برای بیسیم های موتورولا مدل DP1400, CP200, CP040, CP200D, CP150, CP140, CP160, CP180 کاربرد دارد. وزن این مدل گیره بیسیم موتورولا 100g می باشد.



:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , بیسیم موتورولا , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , لوازم جانبی بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , تعمیرات بیسیم , بیسیم دیجیتال موتورولا , بیسیم دستی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

بی طرفی شبکه ای

بی طرفی شبکه ای

بی طرفی شبکه ای یا “Net Neutrality” بدین معناست که اپراتورهای مخابراتی و دولت‌ها باید با همه ی انواع داده در اینترنت به نحو یکسان رفتار کنند و بر اساس کاربر، محتوا، سایت، پلتفرم، اپلیکیشن، نوع ابزار الصاق شده یا نحوه ی ارتباط تبعیض قائل نشوند یا بهای متفاوت مطالبه نکنند.

بی طرفی شبکه ای در بسیاری از کشورهای دنیا موضوع مناقشه بین گروههای مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و … می باشد. به عنوان مثال در ایالات متحده، شرکتهایی مانند گوگل، آمازون، اپل و نتفلکس طرفدار بی طرفی شبکه ای می باشند، در حالی که اپراتورهای مخابراتی مانند کامکست و ورایزن مخالف آن می باشند، چرا که بر این باورند فراهم کنندگان سرویسهای سطح بالا از طریق بستر ارتباطی ایجاد شده توسط اپراتورهای مخابراتی درآمد سرشاری به دست می آورند در حالی که اپراتورها با چالشهای فراوانی دست و پنجه نرم می کنند!!

در ادامه مزایا و معایب مهم بی طرفی شبکه ای را به صورت خلاصه توضیح می دهیم:

مزایا:

1- آزادی بیان:

با حفظ بی طرفی شبکه ای ، اپراتورهای مخابراتی یا دولتها امکان ایجاد محدودیت برای محتواهایی که با سلایق آنها سازگار نیست نخواهند داشت.

2- نوآوری و رقابت فنی و تجاری:

یک اینترنت باز موجب خواهد شد که شرکتهای بزرگ مزیتی در مورد چگونگی و سرعت ارتباط با مشتریان نسبت به استارت آپ های کوچک نداشته و این موضوع موجب ایجاد فرصتهای برابر برای آنها در استفاده از بسترهای ارتباطی خواهد شد.

3- دسترسی بدون محدودیت:

با حفظ بی طرفی شبکه ای ، به عنوان مثال آپارات نمی تواند با پرداخت مبالغ بالا دسترسی سریعتری به سرویسهای ویدئویی خود ایجاد کند و یک شرکت نوپا نیز خواهد توانست سرویس ویدیویی خود را با سرعت بالا و بدون وقفه به مانند نتفلکس به مشترک خود برساند. این موضوع موجب خواهد شد که اپراتورهای مخابراتی نتوانند شارژ اضافی به مشتریان خود برای دسترسی به سرویسهایی مانند بانکداری الکترونیکی ، بازی آنلاین یا غیره تحمیل نمایند.

معایب:

1- عدم نوآوری در شبکه ارتباطی:

با گسترش سرویسهای نیازمند به عرض باند بالا مانند ویدئوهای 4K ، اپراتورها بودجه لازم برای توسعه شبکه در لایه های هسته ، توزیع و دسترسی را نخواهند داشت. حال اگر اپراتورها بتوانند نتفلكس و یوتیوب را بابت سرویسهای با مصرف عرض باند بالای آنها شارژ نمایند، امکان سرمایه گذاری بیشتر در توسعه بستر و تجهیرات را خواهند داشت.

2- خطرات ناشی از محتوای غیر اخلاقی و نامناسب:

بسیاری از مردم بر این باورند که دسترسی به محتوای غیر اخلاقی مانند سایتهای پورنوگرافی برای کودکان و نوجوانان مناسب نیست و علیرغم امکان بسته شدن آنها توسط تنظیمات امنیتی موجود در روترهای خانگی ، کودکان می توانند با استفاده از گوشی های هوشمند و از طریق شبکه موبایل به راحتی به این نوع محتوا دسترسی یابند. حال در صورت فیلترینگ توسط اپراتورها، این مشکل تا حد زیادی حل خواهد شد.

3- عدم امکان رسیدن به هدف اینترنت رایگان:

تعدادی از اپراتورها بر این باورند که در صورت امکان شارژ سرویس دهندگان بسیار پر مصرفی مانند نتفلکس و یوتیوب ، خواهند توانست دسترسی رایگان به سرویسهای کم مصرفی مانند ویکی پدیا یا فیسبوک را حتی برای مشترکین بدون قرارداد اینترنت فراهم نمایند. به عبارت دیگر سوبسید دسترسی رایگان به سرویسهای با عرض باند پایین را از محل سرویسهای با عرض باند بالا فراهم نمایند.



:: برچسب‌ها: بیسیم , تجهیزات شبکه , تجهیزات مخابراتی , خرید بیسیم , فروش بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , قیمت بیسیم , ارتباط رسا , فروش تجهیزات رادیویی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

هندزفری بیسیم موتورولا مدل NNTN8459

هندزفری بیسیم موتورولا مدل NNTN8459 دارای میکروفن و دکمه PTT و کیفیت صدای عالی می باشد. این مدل هندزفری با بیسیم های موتورولا مدل DP3400, DP3600, DP4400, DP4600, DP4800 سازگار می باشد.

هندزفری بیسیم موتورولا مدل NNTN8459 با بیسیم مدل DP3441 و DP3661 و همچنین با بیسیم های ATEXX سازگار نیست.

هندزفری بیسیم موتورولا مدل NNTN8459


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , لوازم جانبی بیسیم , بیسیم موتورولا , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم دستی , بیسیم دیجیتال موتورولا , تعمیرات بیسیم , هندزفری بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

شارژر موتورولا مدل WPLN4214B

شارژر موتورولا مدل WPLN4214B یک شارژر شش خانه DP4400 موتورولا می باشد. شارژر موتورولا WPLN4214B با بیسیم های DP4400e و DP3400 سازگار است. این مدل شارژر دارای تکنولوژی IMPRES می باشند.

شارژر موتورولا مدل WPLN4214B با بیسیم های مدل DP3400, DP3401, DP3600, DP3601, DP2400, DP2600, DP2400e, DP2600e, DP4400, DP4401, DP4600, DP4601, DP4800, DP4801, DP4400e, DP4401e, DP4600e, DP4601e, DP4800e, DP4801e سازگار می باشد.

مشخصات محصول
6000g Weight
(Lithium Ion (Li-Ion), Nickel Metal (NiMH Chemistry
152 (Height (mm
450 (Width (mm
300 (Depth (mm
شارژر موتورولا مدل WPLN4214B


:: برچسب‌ها: لوازم جانبی موتورولا,بیسیم,لوازم جانبی بیسیم,خرید بیسیم,قیمت بیسیم,فروش بیسیم,تعمیرات بیسیم,نمایندگی فروش بیسیم,بیسیم دستی,بیسیم دیجیتال,بیسیم موتورولا,شارژر موتورولا,بیسیم دستی موتورولا ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

باتری موتورولا مدل NNTN8359A

باتری موتورولا مدل NNTN8359A دارای 2075mAh برای بیسیم های Atex موتورولا مدل DP4401Ex و DP4801Exx مناسب می باشد.

باتری موتورولا مدل NNTN8359A دارای تکنولوژی IMPRES برای نگهداری موثر باتری و حفظ طول عمر بیشتر باتری می باشد. این مدل باتری مطابق با استاندارد IP67 است.

باتری های IMPRES می توانند 150 برابر بیشتر از باتری های استاندارد شارژ کنند.

مشخصات محصول
175g Weight
2050mAh Capacity
(Lithium Ion (Li-Ion Chemistry
باتری موتورولا مدل NNTN8359A


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , بیسیم موتورولا , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , بیسیم دیجیتال , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم مجاز , فروش بیسیم با مجوز ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

کابل پروگرام بیسیم مدل PMKN4128A

کابل پروگرام بیسیم مدل PMKN4128 برای بیسیم موتورولا DP1400 مناسب می باشد. این فقط یک کابل برنامه ریزی است و شما نیاز به نرم افزار برنامه ریزی MOTOTRBO دارید.

کابل پروگرام بیسیم مدل PMKN4128 با بیسیم های مدل DP1400 و CP200D سازگار می باشد.

کابل پروگرام بیسیم مدل PMKN4128A


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , بیسیم دستی , تعمیرات بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم موتورولا , بیسیم دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

هندزفری بیسیم موتورولا مدل PMLN6538

هندزفری بیسیم موتورولا مدل PMLN6538 بسیار سبک و مناسب بیسیم DP1400 و CP040 می باشد. این مدل هندزفری دکمه PPT ندارد.

هندزفری بیسیم موتورولا مدل PMLN6538 با هر رادیو بیسیم موتورولا دارای سوکت جانبی 2pin سازگار می باشد.

هندزفری بیسیم موتورولا مدل PMLN6538


:: برچسب‌ها: لوازم جانبی بیسیم , بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , تعمیرات بیسیم , بیسیم دستی , نمایندگی فروش بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

بیسیم واکی تاکی SABA مدل SF-K1

بیسیم واکی تاکی SABA مدل SF-K1 دارای مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور به شماره 102/56683 می باشد.

  • دارای یکسال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران
  • دارای 35 کانال
  • بدنه محکم، آنتن ثابت و بسیار باریک، سبک و کم حجم و IP58
  • کیفیت عالی صدا، برد مفید و عملکرد مناسب با توان خروجی کمتر از 500mW
  • قابلیت شارژ بصورت مستقیم یا با پایه شارژر رومیزی
  • دارای باطری 1800 میلی آمپر
  • بدون نیاز به آنتن و دکل مرکزی
  • وزن دستگاه به همراه باطری 100 گرم
  • قابلیت ارتباط 1000 دستگاه در یک شبکه
  • دارای سیستم کدگذاری جهت کاهش تداخل
  • قابلیت استفاده از انواع هندزفری (بادیگاردی، فنری، مشتی، خلبانی و …)
  • دارای چراغ قوه قدرتمند
  • قابلیت دریافت رادیو با موج FM
بیسیم واکی تاکی SABA مدل SF-K1


:: برچسب‌ها: بیسیم , بیسیم واکی تاکی , بیسیم مجاز , نمایندگی فروش بیسیم , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , بیسیم دستی , تعمیرات بیسیم , بیسیم ارزان , واکی تاکی مجاز ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

شارژر موتورولا مدل WPLN4137BR

شارژر موتورولا مدل WPLN4137BR برای بیسیم های موتورولا مدل DP1400 و CP040 مناسب می باشد.

این مدل شارژر با باتری های Li-Ion و NiMH سازگار است.

مشخصات محصول
198g Weight
(Lithium Ion (Li-Ion), Nickel Metal (NiMH Chemistry
90Minutes Charge Time
شارژر موتورولا مدل WPLN4137BR


:: برچسب‌ها: لوازم جانبی بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , خرید بیسیم , بیسیم , بیسیم موتورولا , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم دیجیتال موتورولا , بیسیم دستی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل NAD6502AR

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل NAD6502AR برای بیسیم های سری GP فرکانس 146MHz و 174MHz کار می کند. این آنتن دارای طول 15cm و وزن 60gg می باشد.

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل NAD6502AR با بیسیم های موتورولا مدل DP1400,GP300,GP340,CP040 سازگار می باشد.

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل NAD6502AR


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , قیمت بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , خرید بیسیم , بیسیم دیجیتال موتورولا , تعمیرات بیسیم , فروش بیسیم , بیسیم موتورولا ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

هندزفری بیسیم موتورولا مدل PMLN6530A

هندزفری بیسیم موتورولا مدل PMLN6530A مناسب بیسیم های DP1400 و CP040 می باشد. این مدل هندزفری دارای 150g وزن می باشد.

هندزفری بیسیم موتورولا مدل PMLN6530A با قابلیت های بالا و وضوح صدای عالی می باشد.

هندزفری بیسیم موتورولا مدل PMLN6530A


:: برچسب‌ها: لوازم جانبی موتورولا , بیسیم , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , تعمیرات بیسیم , بیسیم دستی موتورولا , بیسیم دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

کابل پروگرام بیسیم مدل PMKN4012

کابل پروگرام بیسیم مدل PMKN4012 برای بیسیم های موتورولا سری DP3 و DP4 کاربرد دارد. کابل پروگرام بیسیم PMKN4012 دارای پورت USBB می باشد.

کابل پروگرام بیسیم مدل PMKN4012 با بیسیم های موتورولا مدل DP4400e, DP4401e, DP4600e, DP4601e, DP4800e, DP4801e, DP3400e, DP3401e سازگار می باشد و با بیسیم های DP2400, DP2600 و DP3441 سازگار نمی باشد.

کابل پروگرام بیسیم مدل PMKN4012


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , تعمیرات بیسیم , کابل بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

باتری موتورولا مدل PMNN4254AR

باتری موتورولا مدل PMNN4254AR دارای ضخامت 10mm و 2300mAh می باشد.

باتری موتورولا PMNN4254AR برای بیسیم های موتورولا DP1400 و CP040 مناسب می باشد. این مدل باتری جایگزین باتری های موتورولا NTN4497AR و NTN4497BRR می باشد که دیگر موجود نمی باشند.

مشخصات محصول
150g Weight
2300mAh Capacity
7.2v Voltage
300 (Charge Cycles (Avg
(Lithium Ion (Li-Ion Chemistry
باتری موتورولا مدل PMNN4254AR


:: برچسب‌ها: لوازم جانبی موتورولا , بیسیم , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم دستی , بیسیم موتورولا , تعمیرات بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

دهنی مشتی موتورولا مدل PMMN4029A

دهنی مشتی موتورولا مدل PMMN4029A دارای میکروفن با کیفیت بالا و مقاوم در برابر آب مطابق با IP57 می باشد. این مدل دهنی مشتی برای بیسیم موتورولا DP14000 کاربرد دارد.

دهنی مشتی موتورولا مدل PMMN4029A جایگزینی برای دهنی مشتی MDPMMN4029 می باشد.

وزن این مدل دهنی مشتی موتورولا 60g می باشد.

دهنی مشتی موتورولا مدل PMMN4029A


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , لوازم جانبی بیسیم , بیسیم موتورولا , خرید بیسیم , فروش بیسیم , قیمت بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم دستی , تعمیرات بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل PMAE4003A

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل PMAE4003A یک آنتن قوی و مقاوم برای بیسیم های GP340 و CP040 در فرکانس UHF 430-470MHzz می باشد.

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل PMAE4003A با بیسیم های مدل CP040, DP1400, GP340 و GP300 سازگار می باشد.

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل PMAE4003A


:: برچسب‌ها: لوازم جانبی موتورولا , بیسیم , خرید بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , تعمیرات بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم دستی , بیسیم موتورولا , نمایندگی بیسیم موتورولا , بیسیم دستی موتورولا , بیسیم دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

هندزفری بیسیم موتورولا مدل PMLN6535

هندزفری بیسیم موتورولا مدل PMNL6535 مناسب بیسیم موتورولا مدل DP1400 می باشد. این هندزفری با قابلیت بالا است و صدا را با کیفیت عالی پخش می کند.

هندزفری بیسیم موتورولا مدل PMNL6535 با بیسیم های CP040, DP1400, XT420, XT460, XTNi, XTNiD, CP150, CP100, CP140, CP160, CP180, CP200, GP300 Radius, XTN446, XTK446, P145, P165, P185 سازگار می باشد.

هندزفری بیسیم موتورولا مدل PMLN6535


:: برچسب‌ها: لوازم جانبی موتورولا , لوازم جانبی بیسیم , بیسیم , بیسیم دستی , بیسیم موتورولا , بیسیم دیجیتال , نمایندگی فروش بیسیم , خرید بیسیم , فروش بیسیم , قیمت بیسیم , تعمیرات بیسیم , بیسیم دستی موتورولا , هندزفری بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

شارژر موتورولا مدل WPLN4192

شارژر موتورولا مدل WPLN4192 به طور همزمان می تواند 6 بیسیم را شارژ نماید. با استفاده از الگوریتم های پیشرفته شارژ، این سیستم به طور خودکار باتری های IMPRESS را بر اساس استفاده واقعی شارژ می کند و در حالت peak نگه می دارد.

شما می توانید باتری ها را در شارژر به مدت طولانی بگذارید بدون آنکه آسیب ببینند.

این شارژر 110 ولتی بر روی باتری های NiCd,NiMH و Lithium-ion کار می کند و با برخی باتری های non-IMPRES سازگار است.

شارژر موتورولا مدل WPLN4192 با بیسیم های مدل HT1250, HT1250-LS, HT1550-XLS, HT750, MTX8250, MTX850, MTX850-LS, MTX9250, MTX950, PR860 سازگار می باشد.

شارژر موتورولا مدل WPLN4192


:: برچسب‌ها: لوازم جانبی موتورولا , لوازم جانبی بیسیم , بیسیم , خرید بیسیم , فروش بیسیم , قیمت بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , تعمیرات بیسیم , بیسیم دستی , بیسیم موتورولا , شارژر بیسیم , بیسیم دیجیتال موتورولا , نمایندگی بیسیم موتورولا ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

باتری موتورولا مدل PMNN4259AR

باتری موتورولا مدل PMNN4259AR یک باتری لیتیوم 2050mAh واقعی برای بیسیم های موتورولا مدل DP1400 و CP040 می باشد.

ضخامت این مدل باتری 10mm است.

مشخصات محصول
135g Weight
2000mAh Capacity
300 (Charge Cycles (Avg
(Lithium Ion (Li-Ion Chemistry
باتری موتورولا مدل PMNN4259AR


:: برچسب‌ها: لوزام جانبی بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , خرید بیسیم , بیسیم , فروش بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , تعمیرات بیسیم , باتری بیسیم , بیسیم موتورولا , نمایندگی بیسیم موتورولا , بیسیم دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

هدست ATEX هایترا مدل POA62-EX

هدست ATEX هایترا مدل POA62-EX ایده آل برای محیط های عملیاتی نویزی بالا می باشد. هدست POA62-EX دارای بند قابل تنظیم با ایمنی و انعطاف پذیری بالا، گوشی های نرم و راحت می باشد.

هدست ATEX هایترا مدل POA62-EX با کانکتور اتصال سریع سازگار با انواع کنترل کننده ها و میکروفن ها است.

مشخصات محصول
200mW
500mW
Power
max. power
2×150Ω±15%@1kHz Impedance
50±4dB @1kHz 0dB=1v/pa- Sensitivity
2200Ω@1kHz Output impedance
هدست ATEX هایترا مدل POA62-EX


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی بیسیم , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , تعمیرات بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم هایترا , بیسیم دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

رابط هندزفری ATEX هایترا مدل POA63-EX

رابط هندزفری ATEX هایترا مدل POA63-EX مطابق با مقررات IIC می باشد. رابط هندزفری POA63-EX دارای کلیدهای 360 درجه چرخشی و دکمه PTT بزرگ برای افزایش راحتی می باشد.

این مدل رابط هندزفری ATEX با کلاس IP57 است و با هدست های خارجی سازگار می باشد.

رابط هندزفری ATEX هایترا مدل POA63-EX برای بیسیم دستی هایترا PD795 Ex و PD715 Ex مناسب  است.

رابط هندزفری ATEX هایترا مدل POA63-EX


:: برچسب‌ها: لوازم جانبی بیسیم , بیسیم , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , بیسیم دستی هایترا , نمایندگی فروش بیسیم , تعمیرات بیسیم , بیسیم دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 | نظرات ()