نوشته شده توسط : ارتباط رسا

کابل تغذیه بیسیم خودرویی یا ثابت موتورولا مدل HKN4192B

کابل تغذیه بیسیم خودرویی یا ثابت موتورولا مدل HKN4192B مناسب بیسیم های خودرویی یا ثابت موتورولا با 6.1mm می باشد.

این مدل کابل در دو مدل با فیوز و بدون فیوز موجود می باشد. این کابل برای اتصال باتری وسیله نقلیه به رادیو بیسیم ها استفاده می شود.

کابل تغذیه بیسیم مدل HKN4192B با بیسیم های DM1400، DM4400e، DM4401e، DM4600e، DM4601e سازگار می باشد.

کابل تغذیه بیسیم خودرویی موتورولا


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , بیسیم موتورولا , بیسیم خودرویی , کابل تغذیه بیسیم , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم ثابت ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل PMAD4015

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل PMAD4015 یک آنتن VHF در بازه فرکانسی 155-174MHz و با طول 14cm می باشد. این مدل آنتن برای بیسیم های موتورولا سری GPP می باشد.

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل PMAD4015 با بیسیم های CP040، DP1400، GP340 و GP300 سازگار است.

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل PMAD4015


:: برچسب‌ها: آنتن , لوازم جانبی بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , بیسیم موتورولا , خرید بیسیم , فروش بیسیم , قیمت بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم , بیسیم دستی , بیسیم دیجیتال موتورولا , فروش بیسیم موتورولا ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

کیف چرمی موتورولا مدل PMLN5838

کیف چرمی موتورولا مدل PMLN5838 بسیار باکیفیت و مناسب بیسیم های موتورولا سری DP4600e و DP4800e می باشد. این مدل کیف بیسیم دارای حلقه کمربند 3 اینچ (7.62cm) می باشد.

کیف چرمی موتورولا مدل PMLN5838 برای بیسیم هایی که دارای صحفه نمایش و صحفه کلید هستند  مناسب می باشد. این مدل کیف بسیار سبک و مناسب جابجایی است.

کیف چرمی موتورولا مدل PMLN5838 با بیسیم های موتورولا مدل DP4600e، DP4600 ، DP4800e، DP4800، DP4801e، DP4801 سازگار می باشد.

کیف چرمی موتورولا مدل PMLN5838


:: برچسب‌ها: کیف بیسیم , لوازم جانبی بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , بیسیم موتورولا , بیسیم , قیمت بیسیم , خرید بیسیم , فروش بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم دستی , بیسیم دیجیتال , فروش بیسیم موتورولا ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

معرفی بیسیم دستی جدید هایترا مدل BD305LF

بیسیم دستی هایترا BD305LF

شرکت هایترا بیسیم دیجیتال حرفه ای خود را با مدل BD305LF معرفی کرد. این بیسیم دستی بسیار قوی و محکم بوده و دارای ارتباطات صوتی واضح و شفاف  می باشد.

بیسیم دستی هایترا BD305LF دارای طراحی محکم و سبک که به اندازه جیب می شود، با این حال هنوز دارای کارایی عالی و عملکرد مناسب برای استفاده روزمره دارد. بیسیم هایترا BD305LF مطابق IP54 و دارای عمر باتری طولانی می باشد و از هر دو حالت دیجیتال و آنالوگ پشتیبانی می کند. همچنین این بیسیم دارای پروانه مجاز PMR446 می باشد.



:: برچسب‌ها: بیسیم , بیسیم دستی , بیسیم هایترا , بیسیم دیجیتال , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , خرید بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم دستی هایترا , تعمیرات بیسیم , بیسیم مجاز ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

باتری موتورولا مدل PMNN4416BR

باتری موتورولا مدل PMNN4416BR یک باتری 1600mAh لیتیوم non-IMPRES برای بیسیم های DP2400 و DP4400 می باشد. باتری موتورولا مدل PMNN4416BRR بسیار محکم و با دوام طراحی شده است.

این مدل باتری با بیسیم های Atex موتورولا مدل DP4801-Ex و DP4401-Ex سازگار نمی باشد، اگرچه که از لحاظ ظاهر شبیه به هم هستند.

باتری موتورولا مدل PMNN4416BR با بیسیم های موتورولا مدل DP2400، DP4400، DP4401، DP4600، DP4601، DP4800، DP4801 سازگار می باشد.

باتری موتورولا مدل PMNN4416BR


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , خرید بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , فروش بیسیم موتورولا ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

نصب، راه اندازی و بهینه سازی سایت های تکرارکننده

1-  بررسی دقیق جغرافیایی محور :

قبل از اقدام به منظورسایت یابی، ابتدا وضعیت جغرافیایی محور از نظر پستی بلندیها وموقعیت پاسگاهها و سایتها بررسی دقیق شود.

2- اطمینان از صحیح بودن وضعیت ارتباطی مورد نظر :

از آنجا که را ه اندازی سایتهای تکرار کننده به منظور افزایش پوشش محوری پاسگاهها و ارتباط با قرارگاه و پاسگاههای دیگر انجام می شود، بنابراین ضروری است قبل از اقدام به سایت یابی، از صحیح بودن برنامه ریزی بیسیم ها ، چه از نظر کانال بندی و چه از نظر میزان توان خروجی و همچنین قابل قبول بودن میزان توان برگشتی آنتن اطمینان حاصل شود.

موارد زیر باید در مقرهای مرتبط با محور مذکور بررسی شود:

الف) برنامه ریزی بیسیم

ب) توان خروجی بیسیم را قبل از وصل کردن کابل آنتن با دامی لود مطمئن شوید، خروجی مورد نظر را دارد.

ج)  آنتن پاسگاه باید در بالاترین ارتفاع ممکن روی دکل نصب شود و حتماً از دکل حداقل 30 متری استفاده شود.

د) اتصال کابلها دقیقاً با مالتی متر بررسی شود.

ه) میزان توان برگشتی و طول آنتن را در یک خودرو بطور دقیق تنظیم کرده و تست میدانی مقر را از نظر ارتباط مستقیم با خودرو بررسی نمایید.

و) حتی المقدور سیستم ارت مطابق دستورالعمل نصب و تجهیز گردد.

در صورتی که موارد فوق تامین نشود علت وجود مشکل می تواند یکی از دلایل زیر باشد:

الف) خرابی بیسیم:

بیسیم توان خروجی مناسب نداشته باشد.

بیسیم سطح آستانه گیرندگی خوبی نداشته باشد.

ب) خرابی کابل، کانکتور و آنتن:        

کانکتورهای متصل به کابل مشکل داشته باشد.

کابل قطعی داشته باشد.

زمین آنتن برقرار نباشد.

ج) عدم تنظیم دقیق آنتن:                 

آنتن ها بطور دقیق توجیه نشده باشند.

آنتن تنظیم طول دقیق نشده باشد.

از کابل تطبیق استفاده نشده باشد.

3- اطمینان از صحیح بودن وضعیت ارتباطی سایتهای تکرارکننده :

پس از اطمینان ازپوشش مناسب پاسگاهها و قرارگاه قبل از راه اندازی یک سایت جدید، ابتدا نسبت به بهینه سازی وضعیت سایتهای موجود اقدام نمایید.

4- سایت یابی :

پس از اطمینان ازپوشش مناسب پاسگاهها، قرارگاه و سایتهای موجود، اکنون با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی محور، جاهایی که نیاز به نصب سایت جدید دارند را بطور حدودی مشخص کنید. برای تعیین حدود محل سایت باید حداکثر پوشش محور و حداقل اشتراک پوشش با مقرها و سایتهای دیگرمدنظر باشد یعنی سایت را در محلی راه اندازی نکنید که بجای پوشش کامل نقاط مشکل دار، محدوده هایی که قبلاً در دید رادیویی مقرها، پاسگاهها و قرارگاه و سایتهای قبلی بوده را پوشش دهد. سپس در محدوده های بدست آمده اقدام به سایت یابی نمایید.

5- تست میدانی اولیه :

پس از تعیین محلی برای سایت، حال باید قبل از را ه اندازی ، تست میدانی اولیه سایت را انجام دهید. به این منظور اگر در محل موردنظر دکل نصب باشد، آنتن استقراری مورد نظر را در بالاترین نقطه ممکن از دکل نصب و کابل آن را به طور موقت به یک بیسیم متصل نمایید. با استفاده از یک خودرو محور را به  صورت ارتباط مستقیم بین خودروی مذکور و محل سایت که یک بیسیم و آنتن در آن نصب شده تست میدانی نمایید. در این مرحله سقف برد تکرارکننده در هر دو سمت رفت و برگشت بصورت مجزا تعیین میشود. در مراحل بعدی بایستی به این حدود نزدیک شوید. میزان پوشش یک سایت وقتی که تکرارکننده در حال کار است ، به دلیل تاثیر منفی آنتن های فرستنده روی آنتن های گیرنده کمتر از مقداری است که بیسیم معمولی ارایه میکند. بعبارت دیگر نتایج حاصل شده از آزمایش فوق به شما بیشترین میزان پوشش در غیاب هرگونه کوپلینگ منفی بین آنتن های فرستنده و گیرنده را نشان می دهد. به همین دلیل میزان پوشش سایت کمتر از مقدار به دست آمده در آزمایش فوق می باشد .

6-  نصب تجهیزات و راه اندازی تکرارکننده در سایت :

آرایش آنتن های فرستنده و گیرنده روی دکل باید بگونه ای باشد که بیشترین فاصله ممکن بین آنها ایجاد شود تا بهترین ایزولاسیون(کمترین کوپلینگ) بین آنتن ها ایجاد شود . به این منظور آنتن های گیرنده را در بالاترین نقطه دکل و آنتن های فرستنده را در پایینترین نقطه ممکن(فاصله 3 الی 4 متری از زمین) نصب نمایید . البته آنتن های فرستنده باید طوری نصب شود که از اطراف به منطقه دید کامل داشته باشد . برای طولهای بالاتر از 45 متر باید از کابل هلیاکس بجاي كابل RG213  استفاده شود.

7- تنظیم توان بیسیم فرستنده رله :

پس از نصب تجهیزات، نوبت به تنظیم دقیق توان فرستنده رله م یرسد. توجه داشته باشید که به دلیل تاثیر آنتن های فرستنده روی گیرنده، بیشتر کردن توان بیسیم از یک حد مشخص باعث کوپلینگ بیشتر(اثرمنفی روی گیرنده رله) و کاهش پوشش رله می شود، زیرا سطح آستانه گیرندگی رله را افزایش می دهد. به همین دلیل خودروها در فواصل دورتر با وجود اینکه صدای رله را دریافت میکنند، نمی توانند رله را تحریک نمایند.

8-  تنظیم صدای خروجی از کنترلر رله :

پس از تنظیم دقیق توان رله، از خودرو بخواهید که در آخرین نقطه ارتباطی متوقف شده، کنترلر رله را باز کرده و مدار چاپی آن را خارج کنید. در این حالت کابلهای مربوطه را وصل نمایید و رله را فعال کنید. از خودرو بخواهید که چند شماره بشمارد. حال با تغییر پتانسیومتر مقدار صدای انتقالی از بیسیم گیرنده به بیسیم فرستنده را زیاد کنید تا سطح صوت بیشتر به بیسیم فرستنده اعمال شده و در نهایت صدای بهتری به کاربر برسد.

9-  تست میدانی نهایی پوشش محوری سایت :

پس از تنظیم دقیق توان رله، تست میدانی نهایی را انجام دهید. پس از اطمینان از درست بودن عملکرد سایت، با دعوت از مسئولین ، پوشش محوری را تحویل و صورت جلسه را تنظیم نمایید.

10-  تداخل :

با راه اندازی تکرارکننده های با کیفیت خوب امکان ایجاد تداخل رادیویی بین استانها بالا میرود. در این صورت مراتب را به فرماندهی اطلاع دهید تا نسبت به تخصیص فرکانس جدید اقدام شود.



:: برچسب‌ها: بیسیم , تکرارکننده , تکرارکننده دیجیتال , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , خرید بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , تعمیرات بیسیم , بیسیم دیجیتال , تعمیرات بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل PMAD4119A

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل PMAD4119A آنتن (148-136) MHz و با طول 9cm می باشد. آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل PMAD4119A برای بیسیم های موتورولا سری DP4400e و  DP2400e  مناسب می باشد.

این مدل آنتن یک آنتن VHF/GPS است.

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل PMAD4119A


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , قیمت بیسیم , خرید بیسیم , فروش بیسیم , بیسیم موتورولا , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم دستی , بیسیم دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل PMAD4116A

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل PMAD4116A آنتن (MHz (165-144 و با طول 15cm می باشد. این مدل آنتن برای بیسیم های سری DP4400 و DP4400EE سازگار است.

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل PMAD4116A یک آنتن VHF/GPS است و بیسیم های سری XPR3000 که قابلیت GPS نیستند، اما هنوز از این مدل آنتن استفاده می کنند.

آنتن بیسیم دستی موتورولا مدل PMAD4116A


:: برچسب‌ها: لوازم جانبی بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , بیسیم , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم دستی موتورولا , بیسیم دیجیتال موتورولا , آنتن بیسیم دستی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

امنیت تلفن همراه

امنیت تلفن همراه

مقدمه
تلفن های همراه از اجزای اساسی ارتباطات روزانه ی ما هستند. همه ی تلفن‌ های همراه امکان مکالمه و فرستادن پیامک را دارند. اندازه ی کوچک این ابزار با توجه به هزینه‌ ی نسبتاً پایین و موارد استفاده متعددی که دارند‌، آن ها را به ابزاری ارزشمند برای افراد جامعه تبدیل کرده است. افراد جامعه به طور فزاینده‌ ای از تلفن همراه برای انجام ارتباطات خود استفاده می نمایند.
به تازگی تلفن‌های همراهی که دارای کارکردهای بسیار بیش‌تری شده‌اند هم در دسترس قرار گرفته‌اند. از جمله ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به امکانات چندرسانه‌ای (عکس، ویدیو، ضبط صدا و گاهی انتقال صدا و تصویر) پردازش داده‌ها و اتصال به اینترنت اشاره کرد. اما طریقه‌ی کارکرد شبکه‌های تلفن‌های همراه و ساختارهای زیربنایی آن اساسا با نحوه‌ی عملکرد اینترنت تفاوت دارد. به همین دلیل چالش‌های امنیتی جدیدی برای کاربران ایجاد می‌کند و خطرهایی را برای حریم خصوصی کاربران و اطلاعات و ارتباطات آن‌ها فراهم می‌آورد.

برای محافظت از خود و افرادی که مشخصات آنها در تلفن همراه شما ذخیره شده است و همچنین داده‌ های خود باید در هنگام استفاده از تلفن‌ های همراه آگاهانه عمل کنیم. نحوه‌ی عملکرد شبکه‌ های تلفن همراه و ساختار زیربنایی آنها می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر توان کاربران در حفظ امنیت و حریم خصوصی اطلاعات و ارتباطات آن‌ها داشته باشد.

1- شبکه های تلفن همراه شبکه های خصوصی هستند که توسط نهادهای تجاری اداره شوند. این نهاد تجاری یا دولت عملاً به اطلاعات و ارتباطات مشتریان خود دسترسی نامحدود دارد و می تواند در مکالمات و ارسال پیامک‌های آنها دخالت کند و مکان فیزیکی هر یک از این ابزارها (و در نتیجه موقعیت کاربر را) شناسایی کند‌.

2- ‌سیستم‌ عامل‌ های مورد استفاده در ابزارهای تلفن همراه، توسط سازندگان تلفن و بر اساس ویژگی‌ های خدمات‌ دهندگان مختلف و برای استفاده در شبکه‌ های این شرکت‌ ها طراحی یا پیکربندی می‌شوند. در نتیجه سیستم‌ عامل ممکن است حاوی ویژگی‌ های پنهانی باشد که امکان نظارت بهتر برای خدمات دهنده را فراهم آورد.

3- شمار ویژگی‌ های موجود در تلفن های همراه در طی سالیان گذشته، افزایش یافته است. تلفن‌ های همراه مدرن در واقع رایانه‌ های کوچک قابل حمل متصل به اینترنت هستند که دارای کارکرد تلفن همراه نیز می‌باشند.
برای آگاه شدن از این که کدام جنبه‌ های ارتباطات شما بیش‌ترین نیاز به حفاظت را دارند بهتر است پرسش‌هایی را از خود بپرسید: مضمون پیامک‌ها و تماس‌های شما چیست؟ با چه کسی و در چه زمانی ارتباط تلفنی برقرار می‌کنید؟ از چه محلی تماس تلفنی را انجام می‌دهید؟

4- اطلاعاتی که از تلفن همراه فرستاده می‌شوند، آسیپ پذیرند
مثال: خدمات‌ دهنده‌ ی تلفن همراه از طریق شبکه‌ ی خود، به همه‌ ی پیامک‌ ها و پیغام‌ های صوتی، دسترسی کامل دارد. در بیشتر کشورها، خدمات‌ دهندگان تلفن، قانوناً موظف به ضبط تمام ارتباطات هستند. در برخی کشورها خدمات تلفن همراه تحت کنترل انحصاری دولت است. ارتباط صوتی و پیامک می‌توانند توسط شخص ثالثی که در نزدیکی تلفن همراه شما ایستاده و با استفاده از تجهیزات ارزان، شنود شود.

5- اطلاعات موجود در تلفن‌ های همراه فرستنده و گیرنده‌ی مکالمات، آسیب‌پذیرند
مثال: تلفن‌ های همراه می‌توانند انواع داده‌ ها را ذخیره کنند. مانند تاریخچه‌ ی تماس‌ های تلفنی، پیام‌ های فرستاده و دریافت شده، اطلاعات افراد ذخیره شده در لیست تلفن، عکس‌ها، کلیپ‌ های ویدئویی و فایل‌ های متنی. این داده‌ ها می‌تواند اطلاعات افراد مورد تماس و اطلاعات شخصی شما و همکارانتان را فاش کند. محافظت از این اطلاعات مشکل، حتی در بعضی تلفن‌ها، غیرممکن است. تلفن‌ های همراه جدید، رایانه‌ های جیبی هستند. این تلفن‌ ها با امکانات بیش‌تر، احتمال خطر را بالا می‌برند. به علاوه، تلفن‌ هایی که به اینترنت متصل می‌شوند نیز در معرض ناامنی‌ های رایانه‌ ای و اینترنتی قرار می‌گیرند.

6- تلفن‌های همراه، اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی شما را فاش می‌کنند
مثال: بخشی از کارکردهای تلفن‌ های همراه به صورت خودکار و منظم، خدمات‌ دهنده تلفن همراه را از مکان فعلی با خبر می‌کند. گذشته از این‌ها، این روزها تلفن‌های مجهز به سیستم GPS هستند و این اطلاعات دقیق مکانی ممکن است در داده‌های دیگری در عکس‌ ها، پیامک و جستجوهای اینترنتی که از طریق تلفن همراه انجام می‌شوند، جاسازی شده باشند.

تکامل فناوری، امکانات بیش‌تری را ارائه می‌دهد و در کنار آن خطرات بیش‌تری را نیز به بار می‌آورد.



:: برچسب‌ها: بیسیم , خرید بیسیم , فروش بیسیم , قیمت بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم دستی , بیسیم دیجیتال , بیسیم موتورولا , بیسیم هایترا ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

کیف چرمی موتورولا مدل PMLN5840A

کیف چرمی موتورولا مدل PMLN5840A بسیار باکیفیت و برای بیسیم های موتورولا سری DP4600e و DP4800e مناسب است. کیف موتورولا مدل PMLN5840A دارای حلقه کمربند 3 اینچ می باشد که به کاربر اجازه می دهد که به طور دائم کیف را به کمربند خود متصل کند. این مدل کیف بیسیم برای بیسیم هایی  که دارای صفحه نمایشگر و صحفه کلید هستند مناسب است.

کیف چرمی موتورولا مدل PMLN5840A با بیسیم های مدل DP4600, DP4601, DP4800, DP4801, DP4600e, DP4601e, DP4800e, DP4801e سازگار می باشد.

کیف چرمی موتورولا مدل PMLN5840A


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , بیسیم موتورولا , بیسیم دستی , بیسیم دیجیتال , نمایندگی فروش بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

تلفن ثریا

بیانیه انطباق FCC SAR

کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) یک استاندارد ایمنی برای قرار گرفتن انسان در معرض انرژی الکترومغناطیسی فرکانس رادیویی(RF) که از تجهیزات مورد تأیید FCC منتشر می شود، تصویب نموده است. این تلفن همراه بی سیم طبق (FCC Bulletin OET 65C (01-01 مورد ارزیابی قرار گرفته است و مطابقت آن با الزامات محدودیت های کنترل نشده زیست محیطی مطرح شده در بخش های 2.1091 و 2.1093 از CFR 47 که مربوط به قرار گرفتن در معرض فرکانس رادیویی دستگاه های رادیویی در هنگام استفاده مطابق دستورالعمل های استفاده تشریح شده در این راهنما هستند، تأیید گردیده است. استفاده درست از این دستگاه رادیویی مطابق دستورالعمل های ارائه شده در این راهنما، باعث خواهد شد که میزان قرار گرفتن کاربر در معرض این امواج بسیار کمتر از حدود توصیه شده از سوی FCC گردد.
تلفن بی سیم SO-2510 شما یك گیرنده و فرستنده رادیویى است. این تلفن به گونه ای طراحی و تولید شده است که از حدود مجاز تشعشعات برای قرار گرفتن در معرض انرژی فرکانس رادیویی (RF) که توسط کمیسیون ارتباطات فدرال دولت ایالات متحده آمریکا تعیین شده است، فراتر نرود. این حدود بخشی از دستورالعمل های جامع هستند و میزان مجاز انرژی فرکانس رادیویی (RF) برای عموم را تعیین می کنند.این دستورالعمل ها بر اساس استانداردهایى هستند كه توسط سازمان هاى علمى مستقل از طریق ارزیابى دوره ای و کامل مطالعات علمى تهیه گردیده اند. این استانداردها شامل حاشیه ایمنی لازم هستند كه به منظور اطمینان از ایمنی كلیه افراد بدون در نظر گرفتن سن و سلامت آن ها طراحى شده اند.
استاندارد میزان قرار گرفتن در معرض فرکانس های رادیویى براى تلفن هاى همراه بی سیم، از واحد اندازه گیری موسوم به میزان جذب خاص یا SAR استفاده می کند. محدوده میزان جذب خاص (SAR) تعیین شده توسط FCC برابر با 6/ 1 وات بر کیلوگرم است. * آزمایش هاى مربوط به میزان جذب خاص  (SAR) در موقعیت هاى كاركرد استاندارد مورد پذیرش FCC در وضعیتی انجام شده است که دستگاه در حال مخابره پیام با بالاترین سطح قدرت مجاز خود در کلیه باندهاى فرکانسى آزمایش شده بوده است. اگرچه میزان جذب خاص (SAR) در بالاترین میزان قدرت مجاز تعیين مى شود، میزان واقعى میزان جذب خاص (SAR) تلفن در حال استفاده ممكن است بسیار پایين تر از حداكثر مقدار مشخص شده باشد. این مسئله به این دلیل است كه تلفن طورى طراحى شده تا با سطوح مختلف انرژى كار كند، بدین معنى كه جهت دستیابى به شبكه فقط از مقدار نیروى لازم استفاده كند.

به طور كلى، هر چه به آنتن ایستگاه اصلى بی سیم نزدیكتر باشید، نیروى خروجى دستگاه كمتر خواهد شد.
پیش از اینکه یک مدل تلفن آماده فروش به عموم شود، باید مورد آزمایش قرار گرفته و از سوی FCC تأیید گردد که از محدوده تعیین شده توسط الزام قانونی دولت برای ایمنی قرار گرفتن در معرض فرکانس های رادیویی فراتر نمی رود. این آزمایش ها در وضعیت ها و مکان های تعیین شده توسط FCC (به عنوان مثال در کنار گوش و قرار گرفته روی بدن) برای هر مدل انجام می شوند. بالاترین مقدار میزان جذب خاص (SAR) برای این مدل تلفن طبق گزارش به FCC برای استفاده در کنار گوش 37 / 0 وات بر کیلوگرم است (در زمینه اندازه گیری های روی بدن، این تلفن همراه را نمی توان در وضعیت قرار گرفته روی بدن استفاده نمود زیرا تلفن نمی تواند امواج ماهواره را درست دریافت و ارسال کند و قابل استفاده نیست) . استفاده از تلفن در حالت قرار گرفته روی بدن محدودیت دارد.
اگر چه ممكن است سطوح SAR در تلفن ها و در مناطق مختلف، متفاوت باشد، اما همه آنها با الزامات قانونی دولت مطابقت دارند.

FCC برای این تلفن همراه بیسیم در تمام سطوح SAR گزارش شده که منطبق با دستورالعمل های قرار گرفتن در معرض فرکانس رادیویی FCC ارزیابی
شده اند، مجوز تجهیزات اعطا نموده است. اطلاعات مربوط به میزان جذب خاص (SAR) این تلفن در FCC بایگانی شده است و می توان آن را در نشانی http://www.fcc.gov/oet/fccid در بخش نمایش مجوزها با جستجوی FCC ID:TZ5SO-2510 یافت.



:: برچسب‌ها: تلفن ثریا , بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , قیمت بیسیم , خرید بیسیم , بیسیم دستی , فروش بیسیم , تعمیرات بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

کیف چرمی موتورولا مدل PMLN5845A

کیف چرمی موتورولا مدل PMLN5845A باکیفیت بالا و مناسب برای بیسیم های موتوورلا مدل DP4400e و DP4401e مناسب می باشد. این مدل کیف بیسیم فقط با بیسیم هایی که فاقد صفحه نمایش و صفحه  کلید می باشند سازگار است.

کیف چرمی موتورولا مدل PMLN5845A با 3 اینچ حلقه کمربند ثابت طراحی شده است.

کیف چرمی موتورولا مدل PMLN5845A


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , لوازم جانبی بیسیم , بیسیم موتورولا , بیسیم دستی دیجیتال , فروش بیسیم موتورولا , تعمیرات بیسیم , بیسیم مجاز ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

باتری موتورولا مدل PMNN4448AR

باتری موتورولا مدل PMNN4448AR یک باتری IMPRES لیتیوم 2800mAh می باشد که برای بیسیم موتورولا سری DP2400, DP44000 مناسب است.

باتری موتورولا مدل PMNN4448AR با بیسیم های موتورولا مدل DP2400، DP4600، DP4601e، DP4400، DP4401e، DP4800، DP4801e سازگار می باشد.

این مدل باتری مطابق با IP54 می باشد.

مشخصات محصول
150g Weight
2800mAh Capacity
(Lithium Ion (Li-Ion Chemistry
باتری موتورولا مدل PMNN4448AR


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , لوازم جانبی بیسیم , بیسیم موتورولا , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , تعمیرات بیسیم , بیسیم دیجیتال موتورولا ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

سیستم موقعیت یاب جهانی GPS

مقدمه اي بر پيدايش موقعيت يابي:

 مقوله موقعیت یابی از بدو خلقت انسان ، همواره مورد توجه بشر بوده و با توجه به پهنه جغرافیایی کره زمین هرگونه تکامل در عرصه موقعیت یابی مورد توجه انسان قرار داشته است. لذا تکنولوژی موقعیت یابی را به اعصار مختلفی می توان تقسیم نمود :

  • عصر حجر ( درختان و كوه ها )
  • عصر ستاره ( صور فلکی :خورشيد ، ماه و ستارگان آسمان )
  • عصر امواج راديويي ( در جنگ جهانی دوم توسط آلمان ها  موقعیت یابی طولی و عرضی ، اندازه گيري موقعيت تا مبدا با محاسبه مدت زمان رفت و برگشت امواج رادیو ئی جهت بمباران هوائی در شب مورد استفاده قرار گرفت )

عصر ماهواره ( سيگنال هاي ارسالي  از ماهواره مي توانند محدوده وسيعي از زمين را پوشش دهند و با استفاده از چند ماهواره مي توان كل كره زمين را تحت پوشش قرار داد. اين سيستم علاوه بر موقعيت طولي وعرضي  موقعيت را از نظر ارتفاع نيز اندازه گيري مي كند.

انواع سيستم هاي موقعيت يابي ماهواره اي :

 * GLONAS: ( سيستم جهاني ناوبري ماهواره اي ) مشابه سيستم GPS كار مي كند.و متعلق به كشور روسيه مي باشد.

  *   GLILEO : ( گاليله) برنامه اروپا براي ناوبري جهاني بخصوص در جهت اهداف غير نظامي كه در صورت تحقق مطمئن تر و مؤثرتراز GPS مي باشد.

*  BEIDOU SYSTEM : متعلق به كشور چين مي باشد.

 * GPS (سيستم موقعيت يابي جهاني): تحت نظر وزارت دفاع آمريكا پايه ريزي و به منظور بهره برداري در ارتش مورد توجه قرار گرفت.

GPS (سيستم موقعيت يابي جهاني):

* در سال 1978 اولين بهره برداري نظامي از اين سيستم جهاني شروع شد. در پي حادثه اي كه براي هواپيماي خطوط هوايي آمريكا-كره جنوبي اتفاق افتاد، استفاده از سيستم GPS در سال 1996 از طرف سازمان دفاعي آمريكا براي عموم آزاد گرديد. اين سيستم از 24 ماهواره در فضا بهره برداري مي كند( تعدادي نيز جهت رزرو در نظر گرفته شده است )و اطلاعات مربوط به موقعيت و زمان دقيق را در تمامي ساعات شبانه روز و در هر نوع شرايط آب و هوايي ارائه مي نمايد. گيرنده هاي GPS   مي توانند مكان (طول و عرض جغرافيايي و ارتفاع) سرعت، مسير، جهت حركت، فاصله و زمان باقيمانده تا مقصد، زاويه انحراف از مسير، موقعيت هاي ثبت شده و شمال جغرافيايي را نشان مي دهد و مقصد شما را با توجه به نيازتان بدرستي معلوم نمايند. بنابر اين GPS  ابزاري است توانمند براي بالا بردن اطمينان از تعيين موقعيت و هدايت صحيح كاربران.



:: برچسب‌ها: بیسیم , GPS , ردیاب , سیستم موقعیت یاب , قیمت بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , خرید بیسیم , فروش بیسیم , ارتباط رسا , تجهیزات مخابراتی , تجهیزات رادیویی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

منبع تغذیه بیسیم

مقدمه

منظور از يک منبع تغذيه دو ماژول سيستمي است که از منابع تغذيه8/13ولت ، 40 آمپري استفاده کند. اين منبع تغذيه به دو صورت انجام مي شود.اگر يک ماژول در داخل جعبه قرار گيرد ، از منبع تغذيه بايد بتوان تا 40 آمپر برای بار و باتری جريان کشيد. اگر دو ماژول در داخل آن قرار داده شود، تا 40 آمپر براي بار و تا 40 آمپر براي باتري بايد بتوان از آن جريان کشيد.

به منظور برآورده کردن نياز ناجا در زمينه منابع تغذيه ، نياز است که شرکت برنده مناقصه 2 قسمت مجزا با تعريف هاي زير تحويل ناجا دهد:

   1- ماژول 8/13 ولت 40 آمپر، ماژول ها بصورت ماژولار و هات پلاگ ساخته شوند بطوريکه در جعبه ي دو ماژول قابل استفاده باشند.

   2-  جعبه ي دو ماژول بايد داراي امکان استفاده از دو ماژول شارژ به همراه کليدهاي AC ، DC و MCU را داشته باشند.

تعريف MCU :  MCU قسمت کنترل مرکزي منابع تغذيه دو ماژول مي باشد که بايد بتواند نظارت و مديريت مجموعه شارژ . ماژول ها را بگونه اي طبق  مشخصات فني ضميمه فراهم آورد تا اولا کليه آلارمها . نمايش هاي درخواست شده صورت پذيرد ثانيا ارتباط با تجهيزات بيروني انجام گيرد و همچنين در صورت خرابي خللي در تنظيمات صورت گرفته براي ماژول ها ايجاد نگردد. MCU در داخل جعبه هاي دو ماژول نصب گردد.

مبناي کار دستگاه تغذيه جهت عملکرد نرمال ، خرابي برق شهر و برگشت آن در زير توضيح داده شده است.

عملکرد نرمال: در اين وضعيت سيستم برق  AC را دريافت و پس از DC کردن، تغذيه بار و شارژ باتريها را تامين مي نمايد.

خرابي برق شهر: هنگامي که برق شهر قطع مي­گردد و يا از محدوده ولتاژ مجاز خارج مي­شود، ولتاژ خروجي منبع تغذيه قطع شده ولي بار مصرفي بدون وقفه  توسط باتريهاي ذخيره­اي که براي مدت زمان مشخصي طراحي شده اند، تغذيه مي گردد.

برگشت برق شهر: با برگشت مجدد برق شهر، منبع تغذيه شارژ باتري را در حالت مجدد آغاز مي­کند. پس از پايان مرحله شارژ مجدد، منبع روي حالت شارژ فلوت  قرار مي­گيرد. زمان شارژ مجدد بايد توسط خود سيستم با استفاده از نمونه گيري از جرياني که باتري براي شارژ مجدد نياز دارد،تنظيم شود. (نحوه شارژ مجدد بصورت ترکيبي از پارامترهاي زماني و جرياني مورد نظر است.)

مشخصات ماژول تغذيه:

مشخصات عمومي :

توانايي تغذيه بیسیم و شارژ باتري بصورت همزمان داشته باشد.

ولتاژ خط بصورت تک فاز 220 ولت باشد و نوسانات ولتاژي برق شهر از 160 ولت تا 250 ولت را تحمل نمايد.

در فرکانس HZ 50 برق شهر کارکند و نوسانات فرکانسي برق شهر را تا 10 درصد بالا و پايين تحمل نمايد.

ريپل بدون باتري کمتر از mv40 پيک تا پيک باشد.

راندمان دستگاه بالاتر از 85 درصد در بار کامل داشته باشد.

رگولاسيون خط بار و خط ورودي 1% يا کمتر در نظر گرفته شود.

ولتاژ نامي دستگاه 8/13 ولت با قابليت اتصال به گراند مثبت و منفي با پيش فرض گراند منفي باشد.

جريان نامي مورد نياز خروجي تک ماژول 40 آمپر باشد.

سيستم بايد مجهز بهPFC  از نوعACTIVE  به منظور ميل کردن PF  به 99% باشد. THD بايد زير 7 درصد شود.

نويز کمتر از  mv2 باشد.

در ورودي و خروجي  فيلتر EMI در نظر گرفته شود.

هريک ازمنابع تغذيه40 آمپري، در حداکثر استفاده از آنها بايد بطور دائمي40 آمپر را تامين نمايند.(100%DutyCycle)

اگر دو سر خروجي بار اتصال کوتاه شود، منبع تغذيه قابليت تحمل آن را داشته باشد و با رفع مشکل، بصورت اتوماتيک به حالت عادي برگردد.

ولتاژ خروجي ماژول بايد بتواند از 6/12 تا 5/14 ولت توسط MCU تغيير کند.

درجه حرارت محيط 65 تا 5- درجه سانتيگراد

  رطوبت تا 85 درصد

قابليت کار در انواع محيط هاي نمکي ، اسيدي و بازي در حد شرايط موجود در کشور.

منبع تغذيه بايد بتواند تا ارتفاع 3000 متر از سطح دريا فعالين عادي خود را ادامه دهد.

مشخصات مکانيکي :

رعايت نکات مربوط به انتقال حرارت و خنک سازي  از طريق محفظه ­هاي جريان هوا و يا فن و هيت سينک مطابق بند 4 قسمت الف انجام گردد.

بنا بر استفاده سيستم در مناطق مختلف آب و هوايي نوع آبکاري و رنگ آميزي قطعات مناسب و اصولي باشد و توصيه مي شود رنگ کيس پودري الکترواستاتيک و کرم انتخاب گردد.

  امکان تعمير و نگهداري آسان (سهولت باز و بستن سيستم) اعمال گردد.

با توجه به تيراژ توليد، رعايت صلاح و صرفه اقتصادي در طراحي و ساخت سيستم انجام گردد.

علائم گرافيکي مناسب در طراحي پانل جلو و پشت و همچنين روي بسته بندي سيستم انتخاب گردد.

نقاط تست مختلف مدار شامل TEST POINT جهت عيب يابي مدار تعبيه شود.

سعي شود قطعات به کار رفته به صورت غير انحصاري بوده و هيچ قسمتي از مدار PACK نشود.

شيلدبندي مناسب در داخل کيس براي جلوگيري از نفوذ نويزها و تاثير گذاري بيسيمها بر روي عملکرد شارژر صورت پذيرد.(براي بررسي صحت عمل منبع تغذيه، در يکي از مکان­هاي بيشتر 6 بيسيم تست مي­شود.)

در ساخت مدار چاپي کيفيتها و استانداردهاي روز رعايت گردد.

مسايل بسته بندي بايد با کيفيت مناسب و بالاترين ضريب ايمني براي حفاظت هنگام حمل و نقل و در هنگام انبارکردن، باشد. به اين منظور بايد داراي فوم ضربه­گير، نايلون نفوذ ناپذير، کارتن پنج لايه و تسمه کشي بصورت مناسب باشد.



:: برچسب‌ها: بیسیم , منبع تغذیه بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , خرید بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , لوازم جانبی بیسیم , تعمیرات بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

باتری موتورولا مدل PMNN4407BR

باتری موتورولا مدل PMNN4407BR یک باتری لیتیوم 1650mAh برای بیسیم های موتورولا سری DP4400 می باشد. باتری موتورولا مدل PMNN4407BR با بیسیم های موتورولا مدل DP4400ee و DP2400e سازگار می باشد.

این مدل باتری مطابق با IP68 می باشد.

مشخصات محصول
130g Weight
1650mAh Capacity
(Lithium Ion (Li-Ion Chemistry
باتری موتورولا مدل PMNN4407BR


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , لوازم جانبی بیسیم , بیسیم موتورولا , قیمت بیسیم , خرید بیسیم , فروش بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم دستی موتورولا , تعمیرات بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

دهنی مشتی موتورولا مدل PMMN4013A

دهنی مشتی موتورولا مدل PMMN4013A با کیفیت بالا جایگزین مدل MDPMMN4013 می باشد. این مدل دهنی مشتی مطابق با IP54 و وزن 60g می باشد. دهنی مشتی موتورولا مدل PMMN4013A دارای دکمه PTT و فاقد دکمه اضطراری و کنترل صدا است.

دهنی مشتی موتورولا مدل PMMN4013A با بیسیم های موتورولا مدل CP140, CP160, CP180 و DP14000 سازگار می باشد.

دهنی مشتی موتورولا مدل PMMN4013A


:: برچسب‌ها: بیسیم , لوازم جانبی موتورولا , لوازم جانبی بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , خرید بیسیم , بیسیم دستی , بیسیم دیجیتال , بیسیم موتورولا , نمایندگی فروش بیسیم , تعمیرات بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1396 | نظرات ()