نوشته شده توسط : ارتباط رسا
استاندارد DMR Tier 2

استاندارد DMR Tier 2 و محصولات آن، به عنوان نمونه موثر و دیجیتال به جای سیستم های رادیویی آنالوگ طراحی شده اند. همچنین توسعه یافته دیجیتال به PMR، TETRA و P25 می باشد.

DMR Tier 2 از دو لایه (TDMR(Time Division Multiple Access با فرکانس 4FSK در مقایسه با FDMR با فرکانس FM برای آنالوگ استفاده می کند. DMR TDMA یک کانال 12/5 کیلوهرتز به دو قسمت مستقل تقسیم می کند. DMR Tier 2 باند فرکانس VHF و UHF PMR یا باند فرکانس LMR که 960-66 مگا هرتز پوشش می دهد، عمل می کند.

پوشش و ظرفیت

DMR Tier 2 می تواند هر چیز کوچکی از یک ردپای کوچک و محلی تا پوشش منطقه وسیع را ارائه دهد. سیستم های DMR Tier 2 به طور معمول برای بیش از 80 کاربر پیکربندی شده اند. DMR Tier 2 ارتباطات ایده آل برای سازمان های کوچک و متوسط که عمدتاً به دنبال خدمات صوتی هستند می باشد، اگر چه سرویس های داده ای اصلی مثل پیام های متنی نیز پشتیبانی می کنند.



:: برچسب‌ها: بیسیم , استاندارد DMR , فروش بیسیم , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , نمایندگی فروش بیسیم , بیسیم دستی , بیسیم خودرویی , بیسیم هایترا , نمایندگی شرکت هایترا ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

بیسیم موتورولا DM4601e

این مدل از پیشرفته ترین رادیوهای دو طرفه خودرویی در محدوده MOTOTRBO  و دارای بهترین عملکرد در کلاس و دسترسی به تمام ویژگی های دیجیتالی ارائه شده توسط MOTOTRBO  و همچنین جزء پیشرفته ترین ها در بازار می باشد.

این بیسیم خودرویی موتورولا ، امکان انجام عملیات را ساده نموده و دارای یک صفحه نمایش رنگی با حالت روزانه / شبانه برای خواندن ساده تر و همچنین بهترین در کلاس صدا است که شامل سیستم هوشمند صوتی و یک ویژگی اطلاع رسانی صوتی قابل تنظیم است.

این رادیوها بهترین ویژگی ها در بین رادیوهای دیجیتال موجود (DMR) برای کاربران را فراهم می کنند و همچنین قابل استفاده در شبکه های آنالوگ می باشند .

سری DM4000 در هر دو دسته  MIL-STD و Motorola ALT و دارای حفاظت IP54   می باشد ، همچنین سری  DM4000 دارای ابزارهایی برای استفاده از برنامه ها با ویژگی هایی مانند GPS و بلوتوث می باشد.

بیسیم موتورولا DM4601e


:: برچسب‌ها: بیسیم , بیسیم خودرویی , بیسیم موتورولا , بیسیم دیجیتال موتورولا , بیسیم خودرویی موتورولا , خرید بیسیم , قیمت بیسیم , فروش بیسیم , فروش بیسیم موتورولا , نمایندگی شرکت موتورولا , بیسیم ثابت ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ارتباط رسا

بیسیم دستی موتورولا DP4801e

این دستگاه دارای طراحی قابل اعتماد و ارتباطات مطمئن می باشد. DP4801e دارای 5 خط صفحه نمایش، صفحه کلید کامل، بالای 1000 کانال، 5 دکمه قابل برنامه ریزی و دکمه اضطراری می باشد. با اتصال رادیوها از طریق بلوتوث اشتراک گذاری اطلاعات به آسانی انجام می شود. صفحه نمایش این بیسیم دستی موتورولا وضوح عالی دارد. با استفاده از GPS امکان تعیین موقعیت وجود دارد.

بیسیم دستی موتورولا DP4801e


:: برچسب‌ها: بیسیم , بیسیم موتورولا , بیسیم دستی موتورولا , بیسیم دیجیتال موتورولا , نمایندگی شرکت موتورولا , فروش بیسیم موتورولا , قیمت بیسیم موتورولا , خرید بیسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 تير 1397 | نظرات ()